معرفی و خلاصه کتاب حقیقت فروش نوشته مایک وینبرگ
درباره کتاب
با یادگیری رد کردن افسانه های فروش و تمرکز استراتژی خود بر روی یک رویکرد اثبات شده که نتایج مورد نظر شما را به ارمغان می آورد، به فروشنده بهتری تبدیل شوید. در خلاصه کتاب حقیقت فروش میخواهیم به موضعات زیر بپردازیم.
آیا موفقیت در فروش می تواند به سادگی نصب کردن جدیدترین ابزار CRM و انتظار برای نمایش سرنخ ها در صندوق ورودی شما باشد؟ آیا در باور آنچه که متخصصان جدید در لینکدین پست می کنند و شروع به زیر سؤال بردن اعلامیه آنها مبنی بر اینکه همه چیز در فروش تغییر کرده است، مشکل دارید؟
تنها نکته ثابت در دنیای فروش سر و صدای کارشناسان و رهبران است که شما را از آخرین ابزارها، ترفندها و استراتژی هایی که باید استفاده کنید مطلع می کنند. با این وجود، هر چقدر راه حل های مدرن تری اتخاذ کنید، به دست آوردن نتیجه سخت تر می شود.
مایک وینبرگ، نویسنده پر فروش و کارشناس فروش، زنگ هشداری را برای فروشندگان و رهبران فروش ارائه می دهد که چگونه از سر و صدا عبور کنند تا بتوانند فروش های جدید بیشتری کسب کنند.
در کتاب حقیقت فروش، بعضی از حقایقی که یاد خواهید گرفت از جمله:
بسیاری از افراد که خود را کارشناسان فروش معرفی می کنند، فاقد مشتری، اعتبار و سابقه کمک به فروشندگان برای دستیابی به نتایج موفقیت آمیز هستند.
تعداد لایک هایی که یک مقاله بهبود فروش دریافت میکند معمولاً با مفید بودن آن برای یک فروشنده یا تیم فروش نسبت عکس دارد.
آنچه در چند دهه گذشته در فروش و مدیریت فروش بسیار خوب عمل کرده است، امروزه راز موفقیت در فروش است.
به اصول قدرتمند و استراتژی های اثبات شده وینبرگ توجه نکنید تا به شما کمک کند به یک استاد فروش حرفه ای تبدیل شوید و فرصت های فروش بیشتری را ایجاد کنید.
درباره نویسنده کتاب
مایک وینبرگ عاشق فروش است! او مربی، مشاور، سخنران و یک نویسنده پرفروش است. تخصص او توسعه کسب و کار جدید و مدیریت فروش است و مأموریت او، ساده سازی فروش و ایجاد تیم های فروش با عملکرد بالا است. او همچنین نویسنده یکی از بهترین کتاب های حوزه فروش است.
مایک به دلیل رویکرد عملی اش و اینکه آن را آنگونه که می بیند می خواند، مشهور است. او در همه صنایع با شرکت ها از چند میلیون تا میلیاردها دلار کار میکند و در پنج قاره مشاوره داده است.
خلاصه کتاب حقیقت فروش
بخش اول) حقیقت در مورد متخصصان
فصل 1) حقیقت، حقیقت چیست؟
در اولین قسمت از خلاصه کتاب حقیقت فروش به این سوال پاسخ خواهیم داد که حقیقت چیست! خیلی از متخصصان تازه کار امروز دوست دارند بگویند که همه چیز تغییر کرده است اما چیزی که بسیار سرگرم کننده و آزار دهنده است این است که دقیقاً برعکس آن دیده می شود. مؤثرترین مدیران فروش و فروشندگان در اصول اولیه مهارت دارند.
فصل 2) از کارشناسان جدید و معلمان دروغین بسیار محتاط باشید
در فصل دوم خلاصه کتاب حقیقت فروش به ظهور کارشناسان و معلیم بی تجربه میپردازد.
- فروشنده ای که ارزشی ارائه می دهد، قبل از خرید به طور فعال در حساب ها کار می کند، کسی که به دنبال درک واقعی نیازهای مشتری است، کار کشف مؤثر انجام می دهد، کسی که برای حل مشکلات مشتری انگیزه دارد، داستانی قانع کننده تعریف می کند، کسی که متعهد به ارائه نتایج ارزشمند است – این فروشنده به این زودی ها به جایی نمی رسد.
- مگر اینکه بتوانید فروشندگانی را در نقش های مشابه پیدا کنید که از ایجاد و انتشار محتوای خود موفقیت چشمگیری داشته باشند.
- من از فروشندگان تقاضا دارم که از هر وسیله مناسب، مؤثر و اخلاقی موجود استفاده کنند.
فصل 3) فقط به این دلیل که منتشر شده است به این معنی نیست که درست است
- مراقب باشید خطر تکیه بر میانگین ها
- برخلاف تصور 57 درصدی CEB، خریداران در هر مرحله از فرآیند تصمیمگیری، با نمایندگان فروش تعامل دارند و در بیش از نیمی از موارد، فروشندگان از همان ابتدای سفر خریدار درگیر هستند.
- تحقیقات گروه RAIN در بیست و پنج صنعت نشان داد که 82 درصد از خریداران، ملاقات با فروشندگانی را پذیرفتند که فعالانه آنها را دنبال می کردند.
فصل 4) هفت درس فروش قدرتمند از انتخابات ریاست جمهوری 2016 ایالات متحده
- مردم (خریداران) به نفع خود عمل می کنند و پیام شما اهمیت دارد.
- مشتریان بلند مدت خود را به خطر خود نادیده بگیرید.
- مشتریان بالقوه و مشتریان، همیشه حقیقت را نمی گویند
- ما باید یاد بگیریم که از پاسخ های سطحی چشم پوشی کنیم.
- تلاش برای ایجاد روابط با طیف وسیع تری از افراد در سازمان.
- ما باید فرهنگ خرید داخلی آنها و چشم انداز رقبای مورد نظر خود را بهتر درک کنیم.
- بهترین زمان برای کشف ایرادات مشتری همیشه همین الان است.
- ارائه مترادف با فروش نیست. در بسیاری از موارد، ارائه تنها بخش کوچکی از فرآیند فروش کلی است و اهمیت آن معمولاً بیش از حد ارزیابی می شود.
- فروشندگان حرفه ای که قبل از ارائه و اغلب پس از روز ارائه، کار خود را انجام داده، در معاملاتی که انجام می دهند برنده می شوند.
- به ویژه در معاملات بزرگ تر، پیچیده تر و طولانی تر چرخه فروش، مزیت به فروشنده ای می رسد که بهترین کار اکتشافی را انجام می دهد، با بیشترین سهامداران و تأثیرگذاران ملاقات می کند، کسی که نیازها و خواسته های حوزه های مختلف را به بهترین شکل درک می کند و هر دو را ایجاد می کند. بهترین روابط و بیشترین اجماع – همه قبل از ارائه.
- چیزهایی را که نمی توانید به مشتریان خود تحویل دهید قول ندهید.
- هدر دادن حامیان رقیب شما به دام شما باز خواهد گشت. به جای اینکه این یک تصمیم تجاری باشد، برای کسی که او را آزار داده است، شخصی شده است.
بخش دوم) حقیقت درباره برنده شدن در فروش های جدید بیشتر
فصل 5) برای به دست آوردن فروش های جدید بیشتر نیاز به تمرکز بر کسب فروش های جدید دارد
در فص پنجم از خلاصه کتاب حقیقت فروش نویسنده در مورد تمرکز و نیاز به آن در دنیای امروزی صحبت میکند.
فصل 6) با ارزش ترین فروشندگان فرصت ها را تعقیب نمی کنند، آنها را خلق می کنند
- سرنخ های گرم و قرار ملاقات های تنظیم شده را باید به عنوان آیسینگ دید نه کیک
- هیچ کاری نمی توانید برای افزایش اثر بخشی و درآمد خود به عنوان یک فروشنده حرفه ای انجام دهید تا اینکه در سه مرحله مهم هر فرآیند فروش، مهارت داشته باشید: ایجاد، پیشرفت و بستن فرصت ها.
- کلیدهایی برای ایجاد فرصت های جدید که بالای قیف فروش ما را پر می کند:
نگرش درست
مدیریت عمدی تقویم
هدف گذاری استراتژیک
پیام رسانی قانع کننده
تعهد به اکتشاف
فصل 7) نگرش صحیح نسبت به توسعه کسب و کار جدید همه چیز را تغییر می دهد
- هدف شماره یک شما در فروش این است که مشتری خود را تا حد امکان موفق کنید.
- شما و یا شرکت شما، متخصص، حل کننده مشکل، ارائه دهنده راه حل و ارزش آفرین برای مشتریان و بازارهایی هستید که به آنها خدمات می دهید.
فصل 8) تقویم خود را پس بگیرید تا خودخواهانه مولد شوید
در فصل هشتم خلاصه کتاب حقیقت فروش در مورد زمان بندی و اهمیت برنامه ریزی برای زمان های خالی خود صحبت میکنیم.
- مسدود کردن زمان، نظم و انضباط قرار ملاقات با خودتان، تضمین می کند که زمان کافی برای سرمایه گذاری در فعالیت های با ارزش و پربازده خود در اختیار دارید.
- نتیجه اولین رویکرد این است که حساب های هدف فعالانه برای ایجاد فرصت های جدید، کوتاه مدت می شوند یا به احتمال زیاد نادیده گرفته می شوند.
- تولیدکنندگان برتر بالای قیف فروش را در اولویت قرار می دهند، زیرا می دانند که انجام این کار یک خط لوله سالم و متعادل را تضمین می کند.
- زمان صبح زود را برای توسعه کسب و کار جدید مسدود کنید.
- فروشندگان و مدیران با بهره وری بالا تصمیم می گیرند که چه زمانی ایمیل را چک کنند.
- دیگر به حساب های خود بگویید که شما “پسر آنها” یا “دختر آنها” هستید و صرف نظر از نیاز، آنها باید با شما تماس بگیرند.
بیشتر بخوانید: مشاوره در فروش و بازاریابی
فصل 9) نامگذاری حساب های هدف استراتژیک اولین گام از یک حمله موفق فروش است
- شکارچیان فروش پرفروش می توانند در یک نانوثانیه به لیست حساب های هدف خود اشاره کنند.
- حتی بااستعدادترین فروشندگان هم اگر حساب های اشتباهی را دنبال کنند، نتایج مطلوبی به دست نمی آورند.
- حساب های موجود قابل رشد: برای ارزیابی اینکه آیا روی رشد پذیرترین مشتریان خود سرمایه گذاری کمتری انجام داده اید، یک قدم به عقب بردارید.
- خدمات دهی بیش از حد به مشتریان فعلی دستوری برای برنده شدن در تجارت جدید نیست.
- نام افراد بالقوه و حساب های رویایی نمایه ایده آل خود را نام ببرید.
- فروشندگان باید عمداً حساب های بالقوهای را هدف قرار دهند که به نظر می رسند، بو می کنند و احساس می کنند بهترین مشتریان فعلی شرکتشان هستند.
- من از طرفداران فروشندگانی هستم که زیرمجموعه کوچکی از لیست مشتریان هدف خود را برای حساب های غول پیکر و هیولایی رزرو می کنند.
- به دنبال ورودی باشید و برای یک فصل به فهرست محدود خود متعهد شوید. در خط زدن نام ها از لیست کند باشید. در حرفه فروش خودم، برخی از بهترین، بزرگ ترین و سود آورترین مشتریانم را مدت زیادی طول کشید تا به دست بیاورم.
هر سؤالی داری کافیه فرم مشاوره رو پر کنی…
هر سؤالی داری کافیه فرم مشاوره رو پر کنی…
فصل 10) یک پیام قانع کننده اعتماد و اثربخشی شما را افزایش می دهد
در فصل دهم از خلاصه کتاب حقیقت فروش میخوانیم:
- مشتریان اهمیتی نمی دهند که شما چه کار می کنید، چقدر شرکت یا محصول خود را دوست دارید، یا چه مدت زمانی در تجارت بوده اید. چیزی که آنها واقعاً می خواهند بدانند این است که شما چه کاری می توانید برای آنها انجام دهید!
- سه عنصر ضروری برای تهیه پیش نویس یک داستان متقاعد کننده، مشتری محور و متمایز کننده:
مسائلی که برای مشتریان مطرح می کنید (نتیجه هایی که به دست می آورید)
پیشنهادات شما
متمایز کننده ها (که شما، شرکت و پیشنهاد شما را متمایز می کند) - از «Bridge Line» استفاده کنید تا تمرکز خود را از محصولات و خدمات خود به مسائل و نتایج مشتری تغییر دهید: [نوع مشتری] وقتی به [نام شرکت شما] نگاه می کند… به عنوان مثال: «مدیران ارشد وقتی به من نگاه میکنند…»
- فروشندگان باید به تعداد انگشت شماری از مطالعات موردی یک صفحه ای مجهز باشند که گستره پیشنهادات شرکت آنها و انواع موقعیت هایی را که آن پیشنهادات در آن اعمال می شود را پوشش دهد.
- یک مطالعه موردی جامد و قابل استفاده دارای سه جزء بسیار ساده است:
وضعیت مشتری زمانی که او را پیدا کردیم یا نامزد کردیم
چه کار کردیم
نتیجه - داشتن مطالعات موردی به صورت مکتوب برای یک فروشنده کافی نیست. آنها باید به حافظه متعهد باشند.
فصل 11) اکتشاف اختیاری نیست
- تلفن وسیله ای فوق العاده مؤثر برای رساندن پیام شما و ایمن سازی ملاقات با مشتری احتمالی است.
- تقریباً در هر موقعیت فروش که با آن مواجه شده ام این است که سرنخ ها و ارجاع های کافی برای پر کردن بالای قیف فروش وجود ندارد، صرف نظر از اینکه چقدر تلاش بازاریابی درون گرا یا درخواست های ارجاع به خوبی ساخته شده و منضبط شده است.
- جلسه را بفروشید نه راه حل خود را: وقتی با مقاومت مواجه شدید، شروع به فروش راه حل خود نکنید. ارزشی را که مشتری بالقوه از صرف زمان کمی با شما دریافت می کند، بفروشید.
- به مشتری بالقوه اجازه دهید تا بداند که در کنار کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت آنها، نحوه کمک به افراد دیگری مانند آنها یا سازمان هایی مانند آنها را به اشتراک می گذارید.
- کاملاً روشن کنید که چه در نهایت مناسب باشد یا نه، مشتری بالقوه آن جلسه اکتشاف را، با چالش هایی که به اشتراک می گذارید و با دیدگاه ها، ایده ها و بینش های تازه ترک خواهد کرد .
- از «خط پول» برای شکستن اعتراضات استفاده کنید:
به عنوان مثال: “جو، من می دانم که شما تا ژوئن آینده تحت قرارداد هستید. عالیه. اجازه بدهید از شما بخواهم که به هر حال با من ملاقات کنید.»
مثال: «مریم، برای من کاملاً منطقی است که تو باتلاق شده ای. من هر روز با مدیران تولید (یا هر موقعیتی که او باشد) کار می کنم و کاملاً آن را دریافت می کنم. من از شما می خواهم که در هر صورت با من ملاقات کنید. شما از جلسه ارزش و ایده بگیرید، حتی اگر قدم بعدی برای من نباشد.» - صدای فروش و عبارات هک شده را از دست بدهید.
- این حجم از پیام های با کیفیت دریافت شده در یک بازه زمانی نسبتاً کوتاه است که تماس برگشت را تسریع می کند. من دوست دارم هر چهار روز کاری پیام بگذارم تا زمانی که پنج یا شش پیام بگذارم، سپس استراحت می کنم.
- با دروازه بان دوست شوید و کمک بخواهید:
از توانایی ارتباطی خود، EQ و تکنیک های فروش خود برای ایجاد گفتگو با دروازه بان استفاده کنید.
مهربان باش، با احترام رفتارکن، آماده باش، مختصر باش. نشان دهید که نقش آنها را درک می کنید و به موقعیت و زمان آنها احترام می گذارید.
در حالی که با نشان دادن احترام به دروازه بان امتیازات ارتباطی را به دست می آورید، یک قدم جلوتر بروید و از او راهنمایی و کمک بخواهید. مثال: «میتوانم از شما بخواهم که به من کمک کنید، لطفا. بهترین راه برای کسب سی دقیقه در برنامه چارلز چیست؟
فصل 12) عجله برای ارائه و نمایش را متوقف کنید
در فصل دوازدهم خلاصه کتاب حقیقت فروش میخوانیم:
- همیشه کشف مقدم بر ارائه است.
- چه نوع پزشکي قبل از معاينه و تشخيص بيمار نسخه می نويسد؟
- وضعیت مشتری را درک کنید:
وضعیت فعلی
نیازها، تهدیدها، ابتکارات، چالش ها، اهداف
وضعیت مطلوب آینده - ارائه ها، به ویژه جلسات و دموهای آنلاین، عموماً خیلی کند پیش می روند. حوصله مخاطب سر می رود. (برای درک بهتر این فصل از خلاصه کتاب حقیقت فروش پیشنهاد میکنیم مقاله پرسش گری در فروش را مطالعه نمایید)
فصل 13) فرآیند فروش خود را در اختیار داشته باشید تا از گودال تدارکات دور بمانید
- فروشندگان بسیار زیادی از فرآیند فروش خود غافل می شوند و حتی زمانی که منطقی نباشد به فرآیند خریدار پیشفرض می کنند.
- برای مشتری ارزش زیادی به ارمغان بیاورید و برای ایجاد روابط با تاجران کلیدی مناسب در آن مشتری آنقدر سخت کار کنید که آنها مطلقاً مشکلی ندارند به مخاطبین خود بگویند که فرآیند خرید را دنبال نمی کنند زیرا به نفع هیچ یک از طرفین نیست.
- قیمت ممتاز نیاز به فرآیند فروش ممتاز دارد و ارائه قیمت ها و تاریخ ها از طریق ایمیل به عنوان یک فرآیند برتر واجد شرایط نیست!
- من به تاجر ارشد در اولین مکالمه اکتشافی خود اطلاع می دهم که من خرید انجام نمی دهم، قراردادهای خدمات قانونی یا اصلی انجام نمی دهم و مشتریانم را بانک نمی کنم.
- سیاستی را اتخاذ کنید که دیگر پاسخ های RFP را بدون اجازه دسترسی به سهامداران کلیدی برای جلسات اکتشاف ارسال نکنند.
فصل 14) شما مطمئناً می توانید با یک محصول قدیمی تر یا قیمت بالاتر برنده شوید
- همه چیز برای فروشندگانی که محصول خود را به ستاره نمایش یا کانون تماس های فروش تبدیل می کنند، بد پیش می رود.
- چهار موضوع متداول وجود داشت که از کسانی شنیدم که برخلاف شانس، با محصول ده ساله خود بیرون رفتند و با این وجود تجارت را از رقابت گرفتند:
بی باک
متمرکز
مناسب [هدفگیری حساب]
آشنایی: می تواند روایتی بسیار متفاوت ایجاد کند که چالش ها، ناامیدی ها و ترس های مشتریان را با مدل های جدیدتر موجود در بازار به چالش بکشد. - بهترین روش فروشندگان برتر: ورود به بازار برای دیدن مشتریان رقیب خود به جای اینکه بیش از حد به حساب های مورد علاقه خود خدمات رسانی کنید.
- اگر به پایین ترین قیمت برای فروش نیاز دارید، پس به عنوان فروشنده نیازی ندارید.
فصل 15) دو فروشنده فوق العاده حرفه ای کلیدهای نه چندان خارق العاده موفقیت
- هیچ چیز جادویی در مورد کاری که فروشندگان برتر دنیا انجام می دهند وجود ندارد:
آنها واقعاً سخت کار می کنند.
آنها واقعاً رقابتی هستند.
آنها چه در حال جستجو، آماده سازی، کاوش، ارائه، پیشنهاد یا پیگیری باشند، راه بیشتری را طی می کنند.
آنها تجارت خود و رقبای خود را می شناسند. (پیشنهاد میکنیم مقاله دسته بندی مشتری را برای درک بهتر این فصل از خلاصه کتاب حقیقت فروش مطالعه نمایید.)
آنها می دانند که برنده شدن در فروش مستلزم ارتباط با مشتری در سطح شخصی است. (پیشنهاد میکنیم برای درک بهتر این موضوع مقاله فروش مشاوره ای را در سایت راه فروش مطالعه نمایید) - بسیاری از افراد در فروش به دنبال میانبر برای موفقیت هستند، اما هیچ میانبری وجود ندارد.
- در مورد این جنبه های خاص فروش متعصب باشید:
آماده سازی
تمرین: او نه تنها اصرار دارد که کل تیمی که به مشتری پیشنهادی ارائه می کند باید برای تمرین روز قبل از جلسه بزرگ ملاقات کنند، بلکه همه چیز را تمرین می کنند، حتی اینکه چگونه خود را معرفی می کنند.
شخصی:
فروش را شخصی در نظر بگیرید.
اتصال بر محتوا برتری دارد.
مردم به دلایل شخصی تصمیم به خرید می گیرند.
پیگیری: بدون اینکه مانند یک فروشنده بی حوصله و نابالغ روبرو شوید، پیگیری کنید و باید در حین انجام آن به مشتری بالقوه ارزش بدهید. (برای درک بهتر این فصل از خالصه کتاب حقیقت فروش میتوانید مقاله ایجاد ارتباط موفق با مشتری را در سایت راه فروش مطالعه نمایید) - اگر نمی دانید که برنده هستید، با مخاطب خود تماس بگیرید. به او بگویید که این حس را دارید که آنها تمام اطلاعات حیاتی لازم برای گرفتن بهترین تصمیم را ندارند. سپس از او بپرسید که چه چیزی را پاشنه آشیل در خواستگاری شما می بیند.
فصل 16) فراتر از همه چیز، رهبری فروش عالی همچنان کلید کسب فروش جدید بیشتر است
در فصل 16 از خلاصه کتاب حقیقت فروش میخوانیم:
- مسئولیت پذیری، به ویژه زمانی که به خوبی اجرا شود، بر مربیگری و توانمند سازی هر روز از ماه و دو بار در روزی که گزارش فروش منتشر می شود، غلبه می کند!
- بهترین روش برای برگزاری جلسات مؤثر ماهانه پاسخگویی یک به یک: نتایج، خط لوله و فعالیت فروشنده را در برابر حساب های هدف نامگذاری شده (به ترتیب خاص) بررسی کنید.
- من معتقدم که تنها راه برای به دست آوردن این نوع ارتقاء و احترام زمانی که به دنبال ایستادن در یک تیم عملیات فروش هستید، قرار دادن یک تولید کننده برتر در نقش رهبری است.
- بیشتر شکارچیان در مدیریت نیازهای روزانه مشتریان فعلی برتری ندارند.
- شرح شغل را برای دفع نامزدهای اشتباه و جذب افراد مناسب بنویسید!
- دو قانون آهنین استخدام:
قبل از نیاز استخدام کنید.
هرگز نامزدی را استخدام نکنید که از افراد معمولی تیم شما بهتر نیست.
فصل 17) جستجوی سس فروش مخفی را متوقف کنید، صداهای مد روز را نادیده بگیرید و با تسلط بر اصول اولیه دست به کار شوید.
کتاب حقیقت فروش برای چه کسانی مناسب است؟!
حقیقت فروش کتابی است برای تمام فروشندگان، بازاریابان و آن دسته از افرادی که دوست دارند با اصول حقیقی و حرفهای این شغل آشنا شوند.
بهترین ترجمه کتاب حقیقت فروش کدام است؟!
خانم هانیه منشی زاده این کتاب را با بیان روان و منحصر به فرد خود ترجمه کرده است که توسط نشر هورمزد این کتاب روانه بازار شده است.
نظر شما در مورد خلاصه کتاب حقیقت فروش چیست؟! آیا خلاصه کتاب حقیقت فروش برای شما مناسب و کاربردی بوده است؟! کدام قسمت از خلاصه کتاب حقیقت فروش برای شما جذاب تر بوده است؟! نظرات خودتان را در قسمت کامنت های مقاله خلاصه کتاب حقیقت فروش برای ما بنویسید.
همچنین پیشنهاد میکنیم اگر از مطالعه مقاله هایی مانند خلاصه کتاب حقیقت فروش لذت میبرید به سایر مقاله های خلاصه کتاب ما در سایت راه فروش مراجعه کنید و خلاصه کتاب هایی مانند شیوه گرگ، فروش انسان است و روانشناسی فروش را مطالعه نمایید.
و اگر خود دارای یک کسب و کار میباشید پیشنهاد میکنیم تا از صفحه مشاوره فروش در مشهد سایت راه فروش بازدید نمایید.
کتاب حقیقت فروش
با یادگیری رد کردن افسانه های فروش و تمرکز استراتژی خود بر روی یک رویکرد اثبات شده که نتایج مورد نظر شما را به ارمغان می آورد، به فروشنده بهتری تبدیل شوید. در خلاصه کتاب حقیقت فروش میخواهیم به موضعات زیر بپردازیم.آیا موفقیت در فروش می تواند به سادگی نصب کردن جدیدترین ابزار CRM و انتظار برای نمایش سرنخ ها در صندوق ورودی شما باشد؟ آیا در باور آنچه که متخصصان جدید در لینکدین پست می کنند و شروع به زیر سؤال بردن اعلامیه آنها مبنی بر اینکه همه چیز در فروش تغییر کرده است، مشکل دارید؟تنها نکته ثابت در دنیای فروش سر و صدای کارشناسان و رهبران است که شما را از آخرین ابزارها، ترفندها و استراتژی هایی که باید استفاده کنید مطلع می کنند. با این وجود، هر چقدر راه حل های مدرن تری اتخاذ کنید، به دست آوردن نتیجه سخت تر می شود.مایک وینبرگ، نویسنده پر فروش و کارشناس فروش، زنگ هشداری را برای فروشندگان و رهبران فروش ارائه می دهد که چگونه از سر و صدا عبور کنند تا بتوانند فروش های جدید بیشتری کسب کنند.در کتاب حقیقت فروش، بعضی از حقایقی که یاد خواهید گرفت از جمله: بسیاری از افراد که خود را کارشناسان فروش معرفی می کنند، فاقد مشتری، اعتبار و سابقه کمک به فروشندگان برای دستیابی به نتایج موفقیت آمیز هستند. تعداد لایک هایی که یک مقاله بهبود فروش دریافت میکند معمولاً با مفید بودن آن برای یک فروشنده یا تیم فروش نسبت عکس دارد. آنچه در چند دهه گذشته در فروش و مدیریت فروش بسیار خوب عمل کرده است، امروزه راز موفقیت در فروش است.به اصول قدرتمند و استراتژی های اثبات شده وینبرگ توجه نکنید تا به شما کمک کند به یک استاد فروش حرفه ای تبدیل شوید و فرصت های فروش بیشتری را ایجاد کنید.
URL: https://raheforosh.ir/summary-of-the-book-sales-truth/
نویسنده: Mike Weinberg
2
دیدگاهتان را بنویسید