چطور تماس فروش تلفنی را شروع کنیم؟ ☎️ | راه فروش
پس از انجام تحقیقات بر روی بازار، شناخت مشتری و بررسی چشماندازهای بازار در آینده، شما برای برقراری اولین تماس فروش خود آماده هستید. با این حال، برقراری تماس به تنهایی باعث افزایش فروش نمیشود. یک تماس فروش موفق شامل ارائههای مناسب و تمرکز بر اعتمادسازی و پرداختن به نقاط ضعف مشتریان است.
در ابتدا باید بدانید تماس برای فروش تلفنی گفتگوی بین فروشنده و مشتری احتمالی در مورد خرید یک محصول یا خدمات است. براساس تحقیقات انجامشده 41٪ از فروشندگان موفق معتقدند که تلفن مؤثرترین ابزار فروش برای آن ها بوده است. با این وجود هنوز هم بسیاری از افراد، با تصور آسان بودن این کار، به آن توجهی ندارند و میگویند صحبتکردن با تلفن را همه بلدیم. اما آیا متقاعدسازی یک مشتری فقط با برقراری تماس انجام میگیرد؟! قطعاً نه!
کلید موفقیت یک تماس تلفنی موفق فروش، در آمادگی کافی نهفته است. باید با قدرت فراوان تماس را آغاز کنید و قویتر از ابتدای مکالمه تماس را ادامه دهید! باید قبل از تماس تمامی نکات مهم و ضروری، تکنیکهای متقاعدسازی و لحن بیان جذاب را بیاموزید! فقط به این شکل است که توانایی فروش تلفنی را به دست میآورید. در ادامه شما را با نکاتی حیاتی برای رسیدن به یک نتیجه عالی در فروش تلفنی آشنا میکنیم.
🚀 چطور تماس تلفنی فروش را شروع کنیم؟
شما فقط یک دقیقه زمان دارید تا توجه مشتری را جلب کنید و مکالمه را ادامه دهید! اگر میخواهید یک فروشنده مزاحم نباشید باید از روش های زیر اگاه باشید و به این روش ها عمل کنید:
🎖 همه تماسهای فروش را با گفتههای مثبت آغاز کنید.
مطالعات صورتگرفته روی پیشخدمتهای یک هتل، نکتهای بسیار مهم در ارتباطات را نشان داد: شروع گفتهها با بیان نکات مثبت، باعث جلب اعتماد مشتری به شما میشود. تنها کاری که پیشخدمتها در این تحقیق انجام میدادند (که تأثیر زیادی روی افزایش مشتریان هتل داشت) آغاز صحبت با لحنی آرامش بخش بود.
هنگامی که مهمانان هتل در را باز میکردند، گارسونها با لحنی مشتاقانه میگفتند: «صبح به خیر» و سپس یک جمله کوتاه و جذاب درباره آبوهوای روز میگفتند. این موضوع چه نکتهای میتواند در حوزه فروش تلفنی به شما بگوید؟
بسیاری از فروشندگان تلفنی خیلی زود وارد مسیر فروش و معرفی خدمات و محصولات میشوند در حالی که هدف اصلی شما باید برقراری رابطه و ایجاد حس صمیمیت باشد.
هرگز تماسهای فروش خود را با صحبت در مورد آب و هوای بد، ترافیک یا شلوغی شروع نکنید. همیشه یک نظر مثبت داشته باشید. قبل از شروع تماس جملاتی درباره آب و هوای عالی یا برنده شدن یک تیم ورزشی معروف آماده کنید، مطمئن هستم در طول تماس به آن نیاز پیدا میکنید!
همچنین برای این که بتوانید یک ارتباط موفق با مشتری ایجاد کنید پیشنهاد میکنیم به مقاله ای که پیش از این در سایت راه فروش با عنوان ایجاد ارتباط موفق با مشتری منتشر کرده ایم مراجعه نمایید.
🎖 خود را کامل معرفی کنید.
در ابتدای راه، شما باید خود و شرکتتان را معرفی و دلیل تماستان را برای مخاطب مشخص کنید. هنگام معرفی باید درباره مزایای شرکت صحبت کنید، نه ویژگیهای آن. برای مثال میگویید: «نام من… است، من بنیانگذار شرکت… هستم. ما در زمینه تولید چیپسهای کاملاً ارگانیک و مفید برای سلامتی فعالیت میکنیم.»
پس از این مکالمه مشتری شما، درباره شرکت و مزایایتان کنجکاو میشود و مکالمه ادامه میابد. به طور خلاصه، مقدمه صحبت شما باید بیشتر بر مزایایی متمرکز شوند که مشتری میتواند با استفاده از محصول یا خدمت شما بهدست آورد.
🎖 طرح اولین سؤال درست، مهم است.
پس از احوال پرسی با مشتری و معرفی خود و شرکتتان، باید روی سؤالات فروش تمرکز کنید. هدف از این سؤالات باید درک انگیزهای باشد که باعث علاقه مشتری به محصول یا خدمات شما میشود. سؤالات شما باید واضح و مشخص باشند تا بتوانید پاسخهایی قطعی و دقیق دریافت کنید. این کار همچنین به شما در هدایت مسیر تماس کمک میکند.
ما پیش از این در سایت راه فروش مقاله ای با عنوان پرسش گری در فروش تلفنی منتشر کرده ایم که پیشنهاد میکنیم برای به دست اوردن اطلاعات بیشتر در این حوزه حتما به ان مراجعه نمایید.
🎖 ارائه پاسخهای خوب به مشتری مهم است.
وقتی مشتری از شما سؤال میپرسد، باید به بهترین شکل ممکن پاسخ دهید. تنها زمانی قادر به انجام این کار هستید که مشتری و نیازهای او را کامل درک کنید. پاسخی که به سؤالات مشتری میدهید باید مختصر و دقیق باشد.
پاسخ سریع و درست به سوالات مشتریان میتوانید خود یکی از مهم ترین راه های افزایش رضایت مشتریان نیز باشد.
🎖 از خداحافظیهای سنتی خودداری کنید!
نحوه اتمام تماس به اندازه شروع آن مهم است. عبارات همیشگی و پیش پاا فتاده مانند «امیدوارم که بهزودی دوباره صحبت کنیم» دیگر کارساز نیستند! قبل از قطع تماس، یک سؤال بپرسید. برای مثال: «دوست دارم هفته آینده درباره محصول جدیدمان باهم صحبت کنیم، آیا چهارشنبه وقتتان آزاد است؟!» این طور به آسانی مسیر تماس بعدی را نیز هموار میکنید.
آغاز تماس مهم است، اما ادامهدادن و رساندن مکالمه به مرحله فروش اهمیت زیادی دارد. برای این کار تکنیکهای زیادی وجود دارند که در ادامه مقاله به ان ها خواهیم پرداخت.
هر سؤالی داری کافیه فرم مشاوره رو پر کنی...
هر سؤالی داری کافیه فرم مشاوره رو پر کنی...
15 تکنیک تاثیرگذار برای رساندن تماس تلفنی به مرحله فروش
حال که بهطور کامل به پاسخ سؤال «چطور تماس تلفنی فروش را شروع کنیم؟» رسیدید. باید به بخش مهم ماجرا بپردازیم: فروش! چرا که هدف اصلی شما از برقراری تماس، فروش محصول و خدماتتان است، تکنیکهای زیر به شما در رسیدن به مرحله فروش تلفنی کمک میکنند:
1️⃣ تا حد امکان زمان بخرید
تحقیقات نشان میدهد که هر چه تماس فروش طولانیتر باشد، شانس شما برای موفقیت بیشتر است. در واقع، تماسهای موفق معمولاً حدود پنج دقیقه طول میکشند. به یاد داشته باشید راز تماس فروش موفق در صحبت کردن نیست، بلکه در گوش دادن است.
مکالمه شما باید به صورت رفت و برگشت باشد. هنگامی که مشتری شروع به صحبت کرد، وسط حرف او نیایید و اجازه دهید بدون وقفه صحبت کند. اگر مشتری هایتان به طور متوسط چهار دقیقه صحبت کنند، احتمال برنده شدن شما در فروش تلفنی تان افزایش مییابد.
فروشندگان متخصص میدانند که فروش موفق در گرو گوش دادن به مشکلات مشتریان و راهنمایی کردن ان ها برای حل مشکلشان است. با اولویت دادن به ایجاد رابطه با مشتری و اهمیت به مشکلات آنها، اعتماد او را جلب کنید.
برای نشاندادن این موضوع از جملات اینچنینی استفاده کنید: «گفتید مشکل اصلی شرکتتان در بخش… است، درسته؟» هدف تماس تلفنی فقط فروش نیست، بلکه تبدیل مشتری بالقوه به مشتری دائم است. براساس آمارها 60 تا 70 درصد مشتریان، به خرید دوباره تمایل دارند.
2️⃣ در طول تماسهای فروش، از رقبا بدگویی نکنید
بزرگترین اشتباهی که میتوان در طول یک تماس فروش کرد، بد گفتن از رقبا است. این موضوع به دلیل یک مسئله روان شناختی به نام «انتقال خود به خودی صفت» روی میدهد. تحقیقات نشان داده است که هرگاه در مورد شخص دیگری چیز بدی میگویید، مخاطبتان همان ویژگیها را به شما نسبت میدهد.
برای مثال اگر بگویید رقیب شما غیرقابل اعتماد است، مشتری شما ناخودآگاه این ویژگی را به شما مرتبط میکند، حتی اگر بهطور منطقی بداند که شما در مورد شخص دیگری صحبت میکنید؛ بنابراین مهم نیست که در چه شرایطی هستید، هرگاه حرفی از رقبا به میان آمد، هیچگونه نظری ندهید!
علاوه بر این مورد، موارد دیگری نیز وجود دارد که هیچ گاه نباید در تماس های تلفنی خود از ان ها استفاده نمایید. برای مشاهده لیست این موارد میتوانید به مقاله جملات ممنوعه در فروش تلفنی مراجعه نمایید.
3️⃣ قبل از برقراری تماس، همه نکات را بررسی کنید
قبل از برقراری تماس، نیازها و سؤالات مشتری احتمالی خود را مشخص کنید. این کار از غافلگیری شما در طول تماس جلوگیری میکند، زیرا شما قبلاً راهحل و پاسخهایی برای ارائه آماده کردهاید.
پیشنهاد ما در سایت راه فروش استفاده از مقاله 8 گام مهم و حیاتی در فروش تلفنی و حضوری به عنوان یک مسیر راه و یک چک لیست است.
4️⃣ از برچسبهای عالی استفاده کنید
به طور کلی نسبت دادن یک ویژگی مثبت به افراد مانند هوش بالا، آنها را ترغیب میکند تا واقعاً مانند یک فرد با همان ویژگی رفتار کنند. این موضوع یکی از موارد مربوط به حوزه روانشناسی در فروش تلفنی میباشد.
در یک مطالعه درباره جمعآوری کمکهای مالی، محققان به اهداکنندگانِ مبلغهایِ متوسط گفتند که آنها در واقع جزو اهداکنندگان بیشترین مبلغها هستند. میتوانید حدس بزنید چه اتفاقی افتاد؟ آن افراد واقعاً مبلغی بالاتر از حد متوسط اهدا کردند!
بنابراین، در طول تماس تلفنی فروش، به مشتریان برچسبها و ویژگیهای خوب بدهید. البته در انتخاب این ویژگیها دقت کنید، اجازه ندهید مشتریان تصور کنند شما در حال زیادهگویی هستید. برای مثال میتوانیید بگویید: «شما یکی از بهترین مشتریان ما هستید» مطمئن باشید پس از این تعریف، همان فرد به یکی از بهترین مشتریان شما تبدیل میشود!
5️⃣ دستور کار خود را به مشتری بگویید
یکی از راههای ارزشدهی به مشتری، بیان واضح برنامهها و دستور کارتان است. با این کار میتوانید تماسهای خود را در مسیر مدنظرتان نگه دارید ولی درعین حال به مشتریان این احساس را میدهید که کنترل مکالمه در دست آنهاست!
برای مثال بگویید: «خوشحالم که امروز میتوانیم با هم صحبت کنیم. من دوست دارم درباره موضوعات… صحبت کنم و به همه سؤالات شما پاسخ دهم. نظرتان در این مورد چیست؟»
6️⃣ هنگام برقراری تماس بایستید!
همان طور که در مقاله زبان بدن در فروش تلفنی اشاره کردیم در هنگام برقراری تماس تلفنی اجازه دهید اشتیاق و هیجان شما برای معرفی محصول یا خدماتتان در طول تماسهای فروش مشخص باشد. بهجای مخفیشدن در اتاق و نشستن روی صندلی، بایستید! ایستادن تأثیر زیادی روی لحن صحبت شما دارد. افراد به طور غریزی هنگام ایستادن با اعتمادبه نفس بیشتری صحبت میکنند.
7️⃣ از شنیدن «نه» نترسید!
بیشتر فروشندگان از رفتار سرد مشتری میترسند! تحقیقات نشان میدهند 60 درصد مشتریان قبل از پاسخ مثبت، چهار بار نه میگویند. به عبارت دیگر، برای جلب مشتری و فروش محصولات با تماس تلفنی، باید خونسرد باشید و از پاسخ منفی نترسید.
برای این که بدانید در این موارد چگونه باید با مشتری صحبت کنید باید سطح سواد و تجربه خود را در این زمینه افزایش دهید. یکی از مواردی که میتواند به شما در این مسیر کمک کند کتاب ها هستند به همین دلیل ما در سایت راه فروش بهترین کتاب های حوزه فروش را برای شما لیست کرده ایم تا با مطالعه ان ها بتوانید فروش خود را بیشتر نمایید.
8️⃣ گزینههای پیش روی مشتری را ساده کنید
گزینههای زیاد مشتریان را گیج و تصمیمگیری را برای آنها سخت میکند. اطلاعات اضافی، سودی برای فروش شما ندارد. هنگام توصیف محصول خود، تعداد ویژگیهایی که میخواهید مشتریتان روی آنها تمرکز کند، کاهش دهید. هدف شما از برقراری تماس فروش، فقط ارائه اطلاعات اصلی است؛ بنابراین در گفتن جزئیات زیادهروی نکنید. با این کار روند تصمیمگیری آسانتر میشود.
علاوه بر این موضوع موارد دیگری نیز وجود دارند که باعث میشوند تا شما در فروش شکست خورده و فروشتان کمتر شود. سایر این موارد را میتوانید در مقاله دلایل اصلی کاهش فروش مطالعه نمایید.
9️⃣ یک تماس فروش احساسی برقرار کنید
مردم به ندرت تصمیمات خرید خود را براساس دلایل منطقی میگیرند. در بیشتر موارد، آنها بهدلیل محرکهای عاطفی اقدام به خرید میکنند! ایجاد محرکهای احساسی به اندازه مزایای محصول میتواند یک اهرم فروش خوب و کارآمد برای شما باشد. هنگام صحبت تلفنی با مشتریان، موارد احساسی که میتواند آن ها را تحتتأثیر قرار دهد، بررسی کنید.
بیان ارزش محصول با کمک یک داستان مرتبط و قدرتمند، احساسات مشتری را درگیر میکند.
وقتی مشتریان در مورد اثر بخشی محصول شما میپرسند، بهجای استفاده از ارقام و آمارهای عجیب و غریب، یک داستان احساسی بگویید. جنیفر آکر (Jennifer Aaker)، پروفسور بازاریابی استنفورد (Stanford)، استفاده از داستان را برای جلب توجه مخاطب در تماس تلفنی پیشنهاد میکند: «تحقیقات نشان داده که مغز ما برای درک و حفظ داستانها تنظیم شده است. داستان سفری است که احساس شنونده را درگیر میکند.»
🔟 مزایای محصول خود را بهوضوح بیان کنید
همان طور که در مقاله بهترین استراتژی قیمت گذاری محصول گفتیم بهتر است مزایای ذهنی (مبتنی بر احساسات) و عینی (مبتنی بر واقعیت) محصول را به وضوح برای مشتریانتان بیان و آن را از سایر گزینههای موجود در بازار متمایز کنید. به طور کامل به مشتری نشان دهید که کیفیت محصول یا خدمات شما نسبت به قیمت آن بسیار مناسب است.
برای فروش محصول روی ارزش محصول یا خدماتتان تمرکز کنید و نشان دهید که زندگی را برای مشتریانتان آسانتر میکنید! دو اهرم عاطفی عالی برای این کار وجود دارد: درد و شادی. به مشتری نشان دهید که چگونه میتوانید درد آنها را از بین ببرید و درعینحال به آنها شادی ببخشید.
تصور کنید شما میخواهید با تماس تلفنی یک مشتری را متقاعد به استفاده از بیمه سفر کنید. به او نشان دهید که اگر از بیمه شما استفاده کند، در صورت لغو سفر بهدلیل شرایط نامساعد آبوهوا، مبلغ بلیت کاملاً به او برمیگردد! حتی میتوانید به هدایا و تخفیفهای ویژه سفر بعد از بستن قرارداد بیمه نیز اشاره کنید. درد کم شد، شادی بهدست آمد!
1️⃣1️⃣ به مشتریان خود قدرت تصمیمگیری بدهید
همه افراد از کشف راهحلهایی برای برطرفکردن مشکلات یا چیزهایی که به آنها احساس خوب دهد، لذت میبرند؛ بنابراین اگر میخواهید با کمک تماس تلفنی یک رابطه بلندمدت و موفق با مشتریان خود برقرار کنید، به مشتریان فضای کافی، آزادی عمل و قدرت تصمیمگیری بدهید اما همیشه گفتگو را بهسمت ارزشهای مدنظرتان هدایت کنید.
2️⃣1️⃣ از تکنیک «ریسک معکوس» استفاده کنید
باید بدانید که هر خرید چه بزرگ و چه کوچک، با درجهای از ریسک همراه است و مردم از ریسککردن متنفرند! احتمالاً مشتریان در طول تماس فکر میکنند: «آیا این محصول واقعاً مشکل من را حل میکند؟» یا «آیا ارزش قیمتش را دارد؟»
اگر در این موقعیت قرار گرفتید، باید از جملاتی مانند «تضمینی»، «انصراف آسان» و «هر زمان که خواستید» استفاده کنید. براساس تحقیقات صورتگرفته، 32 درصد از فروشندگان تلفنی با کمک عبارات اینچنینی نرخ برد را افزایش دادند.
هر سؤالی داری کافیه فرم مشاوره رو پر کنی...
هر سؤالی داری کافیه فرم مشاوره رو پر کنی...
3️⃣1️⃣ تماس خود را ضبط و بررسی کنید
طبق نظرسنجی سایت سیلفورس (Salesforce) در سال 2021، مشخص شد که تنها 32 درصد از نمایندگان فروش تلفنی، راههای تعامل تلفنی را بهخوبی آموختهاند! این موضوع دلیل بسیاری از فرصتهای ازدسترفته و معاملات ناموفق تلفنی است.
برای یافتن نقاط ضعف خود و افزایش تسلط بر تماسهای فروش و در نتیجه فروش بیشتر، تماسهای خود را ضبط و بررسی کنید. ایراداتی احتمالی یا اطلاعاتی که از قلم انداختهاید را بیابید. به یاد داشته باشید که هر تماس فرصتی برای یادگیری، بهبود و افزایش فروش است. پس در هر تماس علاوه بر فروش سعی کنید چیزی هم بیاموزید.
4️⃣1️⃣ از کلمات مثبت استفاده کنید
یکی دیگر از مهم ترین تکنیک های فروش تلفنی استفاده از کلمات مثبت است. آنچه شما در طول تماس تلفنی میگویید مهم است، اما نحوه بیان آن بیشترین تأثیر را دارد. در واقع استفاده از کلمات و زبان همدلانه برای جلباعتماد مشتریان حیاتی است و یکی از مهم ترین اصول مذاکره بازاریابی تلفنی میباشد
برای مثال بهجای استفاده از اصطلاحاتی مانند «هزینه» که به معنای بدهی است، از کلمهای مانند «سرمایهگذاری» استفاده کنید که به معنای مالکیت و فرصت است! سایر عبارات مثبت مانند «منافع»، «ضمانت» و «آسان» روشهای مؤثری برای تضمین خرید در طول تماس فروش هستند.
5️⃣1️⃣ بدون دریافت جواب «بله» تلفن را قطع نکنید
یکی از بزرگترین اشتباهاتی که فروشندگان تلفنی مرتکب میشوند، اتمام تماس بدون دریافت جواب «بله» است! بیشتر مشتریان جملاتی اینچنینی میگویند: «ممنونم، درباره آن فکر میکنم!» یک فروشنده غیرحرفهای، در این زمان مکالمه را تمام میکند، اما یک فروشنده متخصص نه! بهدنبال یک پاسخ قطعی باشید، با آنها مشورت و بهطور دقیق دلیل عدمقطعیت آنها را رفع کنید.
آموختن تکنیکهای فروش تلفنی، اولین قدم برای موفقیت
تا این قسمت شما پاسخ پرسش: «چطور تماس تلفنی فروش را شروع کنیم؟» را بهطور کامل آموختهاید. به طور کلی صحبت خود را با یک سلام و مقدمه گرم شروع کنید و به طور خلاصه هدف تماس را توضیح دهید. سؤالات مشخص بپرسید تا مشتری بالقوه را درگیر و مکالمه را هدایت کنید.
فروش محصولات یا خدمات به صورت تلفنی کاری چالشبرانگیز است. چرا مشتری باید بهصورت تلفنی از شما خرید کند؟! اولین و مهمترین نکته برای تجربه یک فروش موفق، اعتمادسازی است. چرا باید به شما اعتماد کند؟!
بهصورت واضح از مزیتهای محصول یا خدماتتان بگویید، با اشتیاق و جذاب صحبت کنید و استفاده از کلمات و عبارات مثبت را به یاد داشته باشید. بهطورکلی نشان دهید چرا مشتری باید از شما خرید کند. این اولین قدم اعتمادسازی برای فروش تلفنی است.
فراموش نکنید که خرید تلفنی در دید مشتری شما، ریسک بالایی دارد. شما باید در عین اعتمادسازی، ریسک را از میان ببرید. به مشتری نشان دهید که محصول یا خدمات شما، مشکلی از آنها را رفع میکند و در صورت نارضایتی میتواند بدون هیچ مشکلی محصول را برگرداند.
تنها راه موفقیت شما، آموختن تکنیکهای اصلی فروش تلفنی با گذراندن دوره هایی مانند دوره رایگان فروش تلفنی است. بدون این تکنیکها امکان موفقیت برای شما وجود ندارد! اگر میخواهید مثل یک معجزهگر، با تماس تلفنی محصولات خود را بفروشید، آکادمی راه فروش در کنار شماست.
دورههای فروش تلفنی و یا جلسات مشاوره مانند مشاوره در فروش و یا مشاوره کسب و کار در مشهد مسیر رسیدن به مرحله نهایی فروش با تماس تلفنی را آسان میکند. همچنین ما در مجموعه راه فروش میتوانیم در تهیه اسکریپت تماس تلفنی به شما کمک کنیم برای این موضوع کافیست تا به صفحه اسکریپت فروش تلفنی مراجعه نمایید.
برای کسب اطلاعات بیشتر همینالان با مشاوران ما در راه فروش تماس بگیرید. بهنظر شما مهمترین نکته برای هدایت یک تماس تا رسیدن به مرحله فروش چیست؟ مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
4 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
ممنون از مطالب خوبی که در مورد شروع تماس تلفنی گفتین و به خوبی هر کدوم رو توضیح دادین. من میخواستم ببینم که ایا این که تماس تلفنی رو چجوری تموم کنیم مهم نیست و فقط شروع تماس تلفنی مهمه؟! چون من نگاه میکردم دیدم که بیشتر سایت ها در مورد شروع و اغاز صحبت کردن مطلب نوشتن و اموزش دادن اما هیچ خبری از این که چطوری باید صحبتمون رو با خریدار و در چه زمانی قطع کنیم نیست.
ممنون میشم اگر مهمه در این مورد هم صحبت کنین.
سلام و درود
در فروش تلفنی، هر دوی این موارد بسیار مهم هست. برای موفقیت بیشتر من پیشنهاد میکنم مقاله زیر رو بخونین، یک مقاله جامع از صفر تا صد فروش تلفنی هست، لینک زیر رو کلیک کنین، سوال داشتین کامنت بذارین:
https://raheforosh.com/tips-for-marketing-and-selling-over-the-phone/
من یک کارشناس فروش و بازاریابی تلفنی تازه کارم و داشتم توی محل کارم در مورد این موضوع تحقیق میکردم که چطوری یک مکالمه تلفنی رو شروع کنم و بعد از این که زنگ زدم همون اول چی بگم و خب خیلی استرس داشتم تا این که به سایت شما رسیدم و در مورد تکنیک های فروش تلفنی و این که در طول تماس تلفنی چجوری باید صحبت کنیم و چه چیزهایی رو نباید بگیم مطالعه کردم.
با این که با خوندن این مطالب باز هم موقع تماس تلفنی ای که گرفتم استرس داشتم و خب نتونستم دقیقا همینطوری که گفته بود عمل کنم اما میتونم بگم این مطالب شما تونست مقدار زیادی بهم کمک کنه.
به همین خاطر خواستم ازتون تشکر کنم بابت این مقاله خوبتون.
سلام و وقت بخیر
درود بر شما که برای رشد مهارت خودتون ارزش قائل هستین، حتما از سایر مقالات وبسایت راه فروش استفاده کنین و مهارت خودتون رو افزایش بدین.